Sunday, February 16, 2014

Ibuku Pergi Tak Kembali :(

Assalamualaikum...

Aku terpanggil kembali untuk mencoret di Blog yg dah lama aku tinggalkan sejak lebih setahun yg lalu..Terasa ingin meluahkan sesuatu utk dijadikan memori atau kenangan di sini....

Sehingga ke saat ini, aku terkenangkan Almarhumah Ibuku , Puan Zaimah binti Muda yg telah meninggalkan aku dan keluarga pada 27 Januari 2014 yg lalu...Masih segar dingatan ini.... Rindunya pada beliau hanya Tuhan sj yg tahu... Kekadang Hati ini meronta2 menangis bukan sbb aku tak redha tp tanda aku benar2 rindukan Almarhumah... Rindu yg tak dpt diungkapkan dgn kata2... AllahuAkbar... Semoga dirimu sentiasa dilindungiNYA di Sana, Mak...AlFatihah.... :(


Selama empat bulan Bondaku menanggung derita sebelum menemui ajal... Dan selama itu juga aku dan keluarga bersabar dgn segalanya.... Kerna aku percaya Allah takkan menguji diluar kemampuan hambaNya.... Dan dgn sakit itu juga dapat menghapuskan dosa-dosa inshaAllah mudah2an....





Allahurobbi, tangan menaip, mata berkaca, jiwa sebak... to be cont dilain hari i.A :(












No comments: