Friday, July 3, 2009

Weekend ku yang sengal....


  • 9.45am
    ~Arini sume bangun sikit punye lambat daa..Almaklomla weekend kan...huhuhu,after solat subuh jer, aku and pengikut2ku ( adik,kakak n mc ieyka) terus ZzzZZZZ...lentok beb!huhuhu..biase la tgh malam2 bute kitorang duk surf tenet sampai lebam bijik mate ni haa sesambil borak2 adik beradik....huahuahua.....tp dalam duk lena tido pepagi tu, ade la sayup2 kedengaran mummy ku berleter ckp "anak2 dara die tidooo jer,uisyhh uisyhh".....ekekkeke, sorry mom, lame dah tak lentok pepagi ni, cam syok plak joint diorang sesekali...usually, ari bekerja takde langsung kenikmatan nak tido cam gini ni haa.....huhhuhu.....Around 9.15am, aku terjaga ler dari "mimpi" yang lebey kureng indah la jugek....Jeling2 kat sebelah aku (si kakak),ngah lena diulit mimpi lagik rupenya:-) Then g la intai2 kat bilik sebelah(Adik ngan Mc ieyka), Pon same!!.....Tak bangun2 lagi daaa......ish3, apela dorang ni....Tak reti2 nak bangun lagi ker???Tak tau ker dah lewat ni?? (Hahaha, padahal aku pon same tp lagi bagus la cket dr diorang la,wakaka)...Uh, after bangun tu, macam biase la, terus g cari 'rezeki' kat dapur...hehehe, Alhamdulillah, ade la terjumpe 'nasi lomak' dalam periuk .....Hurmmm...sodap gak mak aku masak ek!! Hehehe.....Tengah syok makan, rase cam ade orang kacau aku jer...Huhuhu, Adik dah bagunnn....Yang 2orang lagik ngah bermimpi lagi kot.....ish3....Dahla, malas la nak story sal dorang,bosan ler! Kuakua....



  • 10.30 am

Dah settle breakfast, aku pon mule la wat projek mengemas umah and menyapu la bagai..Orite,dah clear sume, terus ke dapur lagi skali....buke peti ais...Waahhh....banyaknye lauk!!! (sayur2, sotong, meat etc)....Dalam kepala ni tak terpikir lagi pon nak masak per....tp tgk pade kesesuaian benda alah yang ade lam peti ais tu, rase cam okla kalau aku buat tomyam tuk tghari ni kan....(jangan pandang sebelah mata tau, aku bangun lewat pon sempat gak buat makanan tuk lunch and siap mengemas lagik tau:-)....huhuhu


Ni la hasil dari air tangan ku.....Tomyam sotong special...Tomyam ni aku buat tanpa menggunakan perencah tomyam.....sendiri punye perencah daa...so, kalau korang nak try, email or hello jer kat aku mtk resepi nya(Kehkehkeh, perasan sedap la plak)...huhuhu



Haa...yang Ni tak de kaitan sangat ngan story kat atas tu actually, just that nak tunjuk kat korang jer Pokok rambutan kat laman umah aku nih....huhuhu,sedap:-p




No comments: